Biljetterna släpps imorgon!

2012-04-19 | 18:21:01

Som ni kanske visste så släpps biljetterna till Olly's turné i UK imorgon, fredag, klockan 10.00 svensk tid. Som jag sagt i tidigare inlägg kostar biljetterna ca 300-400 svenska kronor och ni köper biljetter på den officiella biljettsidan, www.bookingsdirect.com!

Vi fick en fråga om vi som driver bloggen ska åka på turnén och svaret är, ja! Iallafall jag (Thilda), Sabina och Isabelle (om nu vi får biljetter det vill säga) :-) Ses vi där??

Nu har även de irländska datumen släppts. Såhär ser de ut:
1 April 2013 - DUBLIN, The O2
3 April 2013 - BELFAST, Odyssey Arena
1 April 2013 - DUBLIN, The O2
3 April 2013 - BELFAST, Odyssey Arena

Dessa biljetter släpps inte imorgon, utan torsdagen den 26 april klockan 10.00 svensk tid MEN istället på ticketmaster.ie. Har ni frågor eller funderingar så kommentera här nedan eller via kontaktformuläret här till höger så svarar vi så fort vi kan :-)


Bildkälla: artswrap.co.uk

Kommentarer
Postat av: Erica

Skrivet 2012-04-19 Klockan 20:41:35

Hade jag haft någon att åka med så hade jag kanske åkt :p


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?
Din mail: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar: