Life on Murs del 2 ikväll!

2012-04-26 | 20:18:41

Jo det ska jag berätta nu! För det första är den klockan 22.00-23.00 svensk tid. Jag har hittat två länkar för er som hade tänkt sitta vid datorn. När ni öppnat sidorna, glöm inte scrolla ner lite eftersom det bara är reklam överst på sidorna. Dessutom måste man på den första sidan like:a på facebook först men det är lätt gjort och det kommer upp en ruta som man bara trycker på. Hursomhelst här kommer sidorna:
1. Här är kvalitén sådär men den streamar på som den ska: LÄNK 1
2. Denna har superkvalité men stannar upp ibland: LÄNK 2
Och sist men inte minst, ni som har iphone eller ipad ska definitivt ladda ned appen "FilmOn Free TV Live". Om du har bra internet är denna appen den bästa som finns! Super kvalité och den stannar inte upp en enda gång! Glöm inte att gå in på dem brittiska kanalerna bara och sedan itv2! Somsagt, jag ÄLSKAR denna appen och sa jag att den är gratis??
Ikväll klockan 22.00-23.00 svensk tid på den brittiska kanalen itv2 kommer andra delen av Olly's dokumentärserie "Olly: Life on Murs". Jag rekommenderar den verkligen eftersom jag själv satt fastklistrad framför min iphone förra veckan och dessutom skrattade jag väääldigt mycket. Så ge den en chans! :)

Här är två länkar om ni ska kolla via datorn;
1. Här är kvalitén sådär men den streamar på som den ska: LÄNK 1
2. Denna har superkvalité men stannar upp ibland: LÄNK 2

Om ni har en telefon som tillåter appar så ladda ner "FilmOn Free TV Live". Den är gratis och det är suuuuperbra kvalité och streaming om ni använder Wifi.

Här kommer trailern (igen):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?
Din mail: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar: